22 Şubat 2014 Cumartesi

Derin Sularla Şeytan Arasında-April Geneveive Tucholke

Arka Kapak
geçmişi sırlarla dolu esrarengiz freddie
ölü freddie'nin hatıralarına düğümlenen violet white
çarpık gülüşlü,mükemmel yalancı river west


kitabın kapağını çok sevdim. iç kapağı dahada güzel :)
ama insanların ve kitapların dış güzelliğine neden aldanmamak gerektiğini şimdi anlıyorum :S
ilk aldığımda isiminde şeytan geçtiği için acaba düşmüş meleklerden sonra şeytanlar mı bastı edebiyat dünyasını diye düşünmüştüm ama hayır şeytan tek bir yerde geçiyor ve zaten kitabın adı da bir jazz şarkısından geliyormuş.dediğim gibi kapağı yazıların boyutu gibi fiziksel özellikleriyle kendini beğendirse de kurguyla sınıfı zor geçti. ama sonunu sevdim ve ikinci kitabından ümitliyim ki zaten hepinizin bildiği üzere bir serinin ilk kitabı berbatsa ikinci kitabı genelde güzel oluyor. bu tam tersi içinde geçerli :)kitabın ilk 100 sayfası normal yaşantılarını anlatıyor gayet sıkıcı bir biçimde. esas kızımız sorumluluk sahibi olmayan ebeveynlere ve sürekli kendisiyle uğraşan bir ikize sahip ölmeden önce büyükannesiyle çok iyi anlaşıyormuş tabi o ölünce kızda kendini onun hatıralarıyla yaşamaya vermiş ne hikmetse 4-5 yıldır da bundan kurtulamamış. esas oğlanımız özel bir yeteneğe sahip ve bu yeteneği insanları korkutmakta ve hatta öldürmekte kullanan birisi. zavallıcık berbat bir babaya sahip. hikaye kahraman özellikleri olarak böyle ben beğenmedim. çok saçma geldi sanırım ve çok durgun . kahramanlar hiç hareket etmiyorlar nerdeyse. sadece oturuyorlar kız oğlana neden yaptın böyle bir şey diyor oğlan çünkü o kötü biriydi diyor ve gerçekten hikaye uzuuuuun bi süre böyle devam ediyor. sonra ikinci kitaba malzeme sağlıyacak şeyler başlıyor ki ben en çok oraları sevdim :) illa okumak istiyorsanız kütüphaneden alın bosuna 20-25 lira baymayın kitaba.
sonuç olarak benim puanım 10 üzerinden 6.
dr.coffee'den sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her kelime benim için değerli..