21 Şubat 2014 Cuma

senden önce ben-jojo moyes

Arka Kapak:
Mucizelere inanmıyorsanız durup bir kez daha düşünün...

Geçirdiği motosiklet kazasıyla hayatı altüst olan Will uzun süredir karmaşık sorularla meşgul. Bu hayatta diğer insanları mutlu eden küçük şeyler ona biraz olsun keyif vermiyor. Çevresindeki tüm renkler birden griye dönmüş ve böyle bir umutsuzluk içindeyken yapabileceği tek şeyin hayatını sonlandırmak olduğunu düşünüyor.
Peki, asık suratlı, aksi ve geçimsiz Will, Lou`nun rengârenk yaşamıyla
karşılaşırsa neler olur?


Aslını söylemek gerekirse kitap biraz türk filmlerine benziyordu sanki sadece sonu hariç ki onu da bi yerden sonra tahmin edebilirsiniz. Ama tabi ki de yazarın hakkını yemeyelim. Çok güzel yazmış. Bazıları romantik yazacağım derken o kadar salak kitaplar çıkıyor ki insanın giden zamanına ağlayası geliyor. Bu kitap okuduğum her dakikasına değdi.Yani hemen hemen . Ve hayır sonunda dedikleri gibi ağlamadım. İnsanların özgür iradelerine karşılmaması gerektiğini aslında romanın esas oğlanın ağızından yazılsa belki bu yaptığını farklı bir gözle bakabileceğimizi düşünüyorum. Ve hayır ötenaziyi desteklemiyorum. Yaşadığımız her gün bize yaratıcının bir lütfüdür. Tabi bunda canım istediği gibi nefes alabilmem etkili olabilir:) Ayrıca arkasında yazan '' MUCİZELERE İNANMIYORSANIZ DURUP BİRKEZ DAHA DÜŞÜNÜN '' sözünü oraya sadece kalabalık yapmak için yazıldığını düşünüyorum. Kitap güzeldi. Gerçekten -eğer paranız varsa- kütüphaneye konulması gereken bir kitap özellikle romantik-dramatik tarz sevenlerin.
Puanım 10 üzerinden 7
dr.coffee'den sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her kelime benim için değerli..