6 Haziran 2014 Cuma

Son kamelya-Sarah Jio

bu da mevzu bahis olan Middlebury pembesi
Sarah Jio'nun kitabını alacağım zaman çokta emin değildim ama vikitaptaki Sarah Jio konuşmasında önerenler çok olunca bende listeme koydum ve "Yağmur Sonrası" kitabıyla beraber aldım.
Kitabın allı pullu çiçekli kapağından ötürü aşk kitabı olmasını bekledim lakin yazar beni yanılttı ve polisiye kurgu çıktı altından. Diyeceksiniz ki 'hiç mi arkasını okumadın?', okudum ama yine de aşkın ağırlıklı olacağını sanıyordum.

yazar ve çocukları--çok tatlı değiller mi :)
Ama polisiye kısmı da güzeldi.Hem 1940 hem de 2000 yılında iki kadının hikayesini anlatıyor. ama 2000 yılındaki kadının(Addison) hikayesi biraz zorlama olmuş sanki.Ayrıca Addison'ın kocasını da pek beğenmedim, biraz değişik bir şey.Yeterli gelişmemiş bir karakter. Aslında genel olarak hem geçmişteki hem de gelecekteki erkek karakterler çok yavan kalmış.
Bunun aksine Addison ve Flora(1940'taki kadın) karakterleri kuvvetliydi. Ana mesaj ikisi tarafından da verilmişti.


Romanın kapak ve iç kapak tasarımı çok hoştu :)
Dipnot:Bu aralar yayın evleri iç kapak tasarım modası gibi bir şey çıkardı sanırım ve bu çok hoş fakat bunun yerine kapaklarını biraz kalın yapsalar daha yararlı olur.


Sonuç olarak çooook kötü bekliyordum-nedense popüler romanların kötü çıkmasını bekliyorum hep- ama "iyi" diyebeleceğim, hatta insanlara tavsiye edebileceğim kadar güzeldi :)
Bu roman için puanım 10 üzerinden 7. Kitabı okuyun ama para vermeyin,gidin kütüphaneden alın :) 


_dr.coffee'den sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her kelime benim için değerli..