22 Eylül 2015 Salı

bayram tatili şeysi

Merhaba millet :-)
Yine uzun bir ara yine ben diyerek klasik girisimi ve bu girisin habercisi birazcik daha uzun arayi haber edeyim dedim..
Şimdilerde güz okuma şenliğinin baslamasini heyecanla bekliyorum :-)
Onun disinda bloglara yorum yapacak zamanim ve mekanim yok sayilir.. bi de malum bayram geliyor, temizlik, hazirlik, misafir agirlama, valiz toplama, aksamlari patolojik sohbetler derken meşguliyetler falan filan :/
Bir de içim pek bir sıkılıyor, bunaliyor.. dokuntuleri kapamak suretiyle cok buyuk eşşeklik etmisim :/ belki yeni bir kişisel blog acarim.. ufak bir ihtimal.. yada buraya sayfa/etiket olarak kişisel yazarim..cunku blogta kimse kotu elestiri yapmiyor, kinamiyor.. bu sebeble seviyorum blogu..


Bir de donunce yazmak istedigim yazdan okumus oldugum kitaplarin yorumu var.. ozellikle sineklerin tanrisi ve körlük..o iki distopya bu yaz okudugum en bi guzel kitaplardandi.. bu aralar bisi de okumuyorum.. degisik bi ruh hallerine girdim ya hadi hayirlisi., yoksa bu yakalasan bir depresyonun habercisi mi yoksa benim tembelligim mi?? Bulanti-sartre kitabi cok guzel ve yari felsefik yari surukleyici ama ilerleyemiyorum :/
Simdilik bu kadar..
Saglikla,kitapla ve umutla kalin!!
Gelecek kurban bayraminiz mubarek olsun
_dr.coffee'den sevgilerle

4 yorum:

  1. doktorum tatile kavuşmana sevindim. ahh o blogu kapama mevzusuna hiç girmicem dayanamadın döndün nitekim bu da bişeydir :)) menüye döküntü vb. başlık kondurup yaz ama o çok iyi fikirmiş. içine atıyon atma biz burdayık :)) bu arada mutlu bayramlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben mi tatile kavustum, tatil mi bana kavustu belli degil eheh :-)
      Icimize atiyoz atioz sonra depresyonvari bir donusu oluyor geriye :/ ay iyi ki burdasiniz canim yaa <3 valla sende olmasan hic cekilmez bu sanal alemler :-)
      Sana da iyi bayramlaaarrr :-) sekeri abartip disleri curutme :-):-)

      Sil
  2. Karikatüre takıldım bir an. İnsan okudukça daha anlayışlı olması beklenir oysa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hosuma gittiği icin koydum resmi.. okudukca anlayışli oldugu gibi karşısındakinin de öyle olmasini bekliyor sanırım :-)

      Sil

her kelime benim için değerli..